• Mestské kultúrne centrum
  • Hlohovský zámok
  • Mesto Hlohovec
  • SK
  • EN
  • kino@mkchlohovec.sk
kino@mkchlohovec.sk
Kino Úsmev Hlohovec
  • Hráme
  • O nás
    • Newsletter
    • Sprievodca ONLINE nákupom vstupeniek
    • História
    • Pravidlá spracovania osobných údajov
    • Všeobecné obchodné podmienky
  • Kontakt
  • Filmový klub
    • Ako sa stať členom
    • Vernostný program
    • História Filmového klubu
  • Hráme
  • O nás
    • Newsletter
    • Sprievodca ONLINE nákupom vstupeniek
    • História
    • Pravidlá spracovania osobných údajov
    • Všeobecné obchodné podmienky
  • Kontakt
  • Filmový klub
    • Ako sa stať členom
    • Vernostný program
    • História Filmového klubu

Zostaň informovaný o našich novinkách

Prihlás sa do nášho newslettra a budeme ti zasielať novinky priamo na e-mail.

Facebook

Kde nás nájdete

Kino Úsmev Hlohovec
M.R.Štefánika č. 3
920 01 Hlohovec

Naplánovať trasu
  • 0902 339 318
  • kino@mkchlohovec.sk
  • Facebook

Informácie

  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek
  • Nastavenia cookies

Pre návštevníkov

Predaj vstupeniek je dostupný v pokladni kina vždy 45 minút pred premietaním.

TECHNICKÉ ÚDAJE STRÁNKY

Kde nás nájdete

Kino Úsmev Hlohovec
M.R.Štefánika č. 3
920 01 Hlohovec

Naplánovať trasu
  • 0902 339 318
  • kino@mkchlohovec.sk
  • Facebook

Informácie

  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek

Pre návštevníkov

Predaj vstupeniek je dostupný v pokladni kina vždy 45 minút pred premietaním.

TECHNICKÉ ÚDAJE STRÁNKY

  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek

V prípade problémov so vstupenkami

Pozrite sa, či riešenie na Váš problém nenájdete v zozname najčastejších problémov:

Chcel by som stornovať vstupenku

S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo na: kino@mkchlohovec.sk alebo 0902 339 318. Podmienky storna vstupeniek nájdete aj vo všeobecných obchodných podmienkách.

Chcel by som vymeniť vstupenku za iné predstavenie/čas/deň/mesto

S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo na: kino@mkchlohovec.sk alebo 0902 339 318. Podmienky storna vstupeniek nájdete aj vo všeobecných obchodných podmienkách.

Chcel by som vymeniť zakúpené miesta za iné

S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo na: kino@mkchlohovec.sk alebo 0902 339 318. Podmienky storna vstupeniek nájdete aj vo všeobecných obchodných podmienkách.

Je potrebné vstupenky vytlačiť?

Ak v e-mailovej správe, ktorú ste obdržali spolu so vstupenkami, nie je uvedené inak, tak vstupenky nie je potrebné vytlačiť a postačí, ak sa pri vstupe do sály preukážete mobilným telefónom so stiahnutými vstupenkami s čitateľným čiarovým kódom.

Ďakujeme, že šetríte životné prostredie a netlačíte elektronické vstupenky.

Pri platbe bankovým prevodom nemám k dispozícii tlačidlo mojej banky

Žiadny problém. Vstupenky je možné uhradiť cez internetové bankovníctvo tých bánk, ktoré máte v ponuke pri platbe. V prípade, že sa tam Vaša banka nenachádza, použite prosím možnosť Platba kartou. Ide o štandardnú platbu kartou a je možné zaplatiť všetkými uvedenými typmi kariet.

Pri platbe som omylom zrušil nákup a vybrané miesta zostali obsadené

Ak ešte platba nebola zrealizovaná (napr. ste zrušili nákup pred platbou a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.

Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.

Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

Pri platbe som zistil, že moja banka má technickú odstávku, avšak vybrané miesta zostali obsadené

Ak ešte platba nebola zrealizovaná (banka má technickú odstávku a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.

Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.

Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

Využite platbu kartou - V prípade, že technická odstávka banky bude trvať dlhšiu dobu, môžete pri nákupe využiť Platbu kartou.

Podľa platobnej brány GoPay moja platba vypršala, no napriek tomu mi boli finančné prostriedky stiahnuté z bankového účtu

Pri platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na spracovanie platby 25 minút. Za tento čas musí banka platbu overiť, spracovať a zaslať nám potvrdenie o zrealizovanej platbe.

Vo Vašom prípade však banka platbu nezrealizovala v tomto limite. Preto boli Vami obsadené miesta uvoľnené do ďalšieho predaja a nákup vstupeniek je potrebné zopakovať.

Vrátenie finančných prostriedkov - V prípade, že Vám boli finančné prostriedky stiahnuté z Vášho bankového účtu, do 3 pracovných dní od platby Vám budú peniaze automaticky vrátené na Váš účet.

Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám zakúpiť si iné miesta a použiť priamo platbu kartou namiesto bankového prevodu.

Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie a nepríjemnosti, avšak správanie bánk a ich prípadné technické odstávky nevieme ovplyvniť.

Pri nákupe vstupeniek som omylom zadal nesprávny e-mail

Opätovné zaslanie vstupeniek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

Podľa platobnej brány GoPay moja platba prebehla úspešne, avšak vstupenky mi neboli doručené na moju e-mailovú adresu

E-mail so vstupenkami sa môže nachádzať v rôznych priečinkoch - Skontrolujte si prosím všetky priečinky doručenej pošty, vrátane Spamu, Nevyžiadanej pošty, Reklamy, Sociálnych sietí a pod.

Plná e-mailová schránka - Overte si prosím, či nemáte plnú poštovú schránku, čo bráni prijatiu e-mailu so vstupenkami. Po uvoľnení preplnenej poštovej schránky Vám systém automaticky odošle vstupenky ešte raz.

Nesprávna e-mailová adresa - V prípade, že ste neobdržali vstupenky, je možné, že ste pri nákupe vstupeniek omylom zadali nesprávnu e-mailovú adresu. V takomto prípade nám zašlite Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

Omylom som vymazal e-mailovú správu so vstupenkami

Opätovné zaslanie vstupeniek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte prosím našu technickú podporu e-mailom na podpora@ticketware.sk

  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek
Online predaj

Ak aj vy patríte k tým, ktorí si vstupenky na predstavenia radi kupujú dopredu, odporúčame vám využiť možnosť nákupu vstupeniek na našom webe.

Zabezpečiť si vstupenky online dopredu má svoje výhody

  • nakúpite komfortne z domu
  • máte isté miesto na sedenie
  • vyhnete sa prípadným radám na pokladni
  • na film nemusíte chodiť s časovým predstihom, stačí tesne pred premietaním
  • v prípade väčšej skupiny máte istotu, že budete sedieť pri sebe
  • vstupenky nemusíte tlačiť, šetríte životné prostredie
  • máte ich vo svojom e-maili, takže v prípade, že sa vám zmení program, viete vstupenku preposlať niekomu inému

MailTicket

MailTicket - vstupenka vždy po ruke!

  • vstupenka je vám doručená na e-mail cez službu mailTicket
  • služba je zadarmo
  • keďže je vstupenka vo vašom e-maili, nehrozí, že by ste ju stratili :-)
  • nepotrebujete aplikáciu
  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek
MailTicket

Zakúpte vstupenku online, s doručením do mobilu

Na našej webstránke máte možnosť zakúpiť vstupenku cez internet a okamžite ju zaplatiť platobnou kartou alebo prevodom. Nie je nutná tlač vstupeniek. Stačí, ak na vstupe do sály ukážete na svojom mobile e-mail so vstupenkou.

  • okamžité a bezpečné zaplatenie vstupeniek
  • vstupenky sú hneď doručené a máte isté svoje miesta
  • vstupenku v e-maili nie je nutné tlačiť
  • obsluhe ukážete iba čiarové kódy v e-maili
MailTicket
  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek
Budícheck

Aplikácia BudíCheck

  • nájdeš v nej program do vybraných kín, divadiel a kultúrnych inštitúcií
  • môžeš si nastaviť sledovanie obľúbených podujatí a prevádzok
  • nakupuješ vstupenky online, rýchlo a jednoducho bez zbytočného čakania v rade
  • vstupenky zakúpené online máš priamo v mobile
  • online vstupenku môžeš darovať svojmu známemu
  • na začiatok podujatia zakúpeného cez BudíCheck ťa upozornia pripomienky
  • vieš sledovať históriu navštívených podujatí
  • máš možnosť ohodnotiť podujatie či miesto konania akcie alebo si hodnotenia pozrieť
Teraz na Google Play
Budícheck
  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek
Darčekové karty

Darujte svojim blízkym zážitok

Máme pre vás perfektný tip na darček! Naše darčekové karty majú prednabitý kredit, ktorý je možné využiť na návštevu našich predstavení.

Plastová darčeková karta je zabalená v peknom obale a jej poslaním je niekoho potešiť. Na výber máte z viacerých farebných a tematických motívov, ktoré môžete skombinovať podľa seba.

Určené:

  • na Vianoce, narodeniny, alebo akýkoľvek sviatok či udalosť
  • univerzálny darček pre mladých aj starších, ktorým neviete čo kúpiť
  • pre rodičov, ktorí nechcú deťom dávať peniaze
  • vhodné aj pre firmy a ich zamestnancov

Zabudnite na pyžamá, papuče alebo kozmetiku! Darujte svojim milovaným niečo originálne, venujte im zážitok.

Zakúpte v našej pokladni.

Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné pri nákupoch prostredníctvom kino.hlohovec.sk (kino Úsmev) a kultura.hlohovec.sk (kultúrne podujatia organizované Mestom Hlohovec).
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľa - Mesto Hlohovec) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.

Rezervácia vstupeniek
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia (30 minút), tak prevádzkovateľ kina môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný emailom, pokiaľ bol email správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni kina a to oznámením variabilného čísla rezervácie, alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom kina za účelom kontroly.

Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. A rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ne zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.

Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo obsluhou a pre marketingové účely prevádzkovateľa. Súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne alebo telefonicky.

Kúpa vstupeniek
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, alebo nebol dodaný film do kina, prípadne podujatie je zrušené organizátorom z technických alebo iných príčin) a to maximálne do 7 dní od plánovaného konania predstavenia a požadovať za ne zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená. 
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá Vám vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.

Kupujúci  berie na vedomie, že kino / kultúrna sála sa zatvára v čase uvedenom ako začiatok projekcie / predstavenia. Vstup do priestorov kina / Kultúrneho centra po tomto čase nie je možný a nie je možné uplatňovať si nárok na vrátanie vstupného z dôvodu oneskoreného príchodu majiteľa vstupenky.

Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:

Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek  zákazníkom.

 Dátum poslednej úpravy VOP: 20.3. 2019

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Aké údaje zbierame

Pri poskytovaní našich služieb získavame o Vás nasledujúce údaje:

Údaje pri kúpe alebo rezervácii vstupenky

Pri kúpe alebo rezervácii vstupenky, či už online, telefonicky alebo osobne od Vás potrebujeme Vaše kontaktné údaje, t.j. meno, priezvisko, telefónne číslo a email, aby sme mohli vybaviť Vašu objednávku a zaslať Vám Vaše vstupenky prostredníctvom emailu, prípadne SMS správy.

Platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o.. V prípade platby bankovým prevodom budete presmerovaní na internetové bankovníctvo Vašej banky. Citlivé údaje, ktoré zadávate do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi. Platby vyúčtováva a zasiela spoločnosť TWR PLAY s.r.o., ktorá rieši tiež Vaše reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).

Vaše kontaktné údaje a údaje o Vašich objednávkach a rezerváciách spracúva tiež oddelenie služieb zákazníkom spoločnosti Ticketware, na ktoré sa môžete obrátiť v prípade, ak Vám neboli zakúpené vstupenky doručené:

e-mail: podpora@cinemaware.eu

V prípade, ak máte problém s platbou za vstupenky obráťte sa prosím na spoločnosť GoPay:

e-mail: gopay@gopay.cz

tel.č.: GoPay +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h)

Viac o tretích stranách sa dozviete TU

Registrácia do vernostnej zóny

V prípade, ak sa rozhodnete registrovať sa do vernostnej zóny a vytvoriť si v nej konto, zbierame Vaše meno, priezvisko, email, telefónne číslo, dátum narodenia a mesto, v ktorom bývate. A to aby sme vedeli s Vami komunikovať, viesť Vám vaše konto do vernostnej zóny a poskytovať Vám jej výhody.

Newsletter

V prípade, ak ste nám udelili súhlas, spracúvame Vaše kontaktné údaje za účelom zasielania Vám nášho newslettru o novinkách a pripravovaných akciách a špeciálnych ponukách.

Údaje získané pri používaní našej webstránky

Získavame tiež údaje o tom, ako používate našu webstránku, kedy ju navštevujete, čo vyhľadávate, ako sa na stránke pohybujete. Tieto údaje uchovávame a používame na na zlepšenie a personalizáciu našich služieb, ako aj na marketing. Informácie o pohybe na našej stránke využívame na analytické účely, aby sme rozumeli, ako ľudia používajú našu internetovú stránku, či vedia vždy ľahko nájsť, to, čo hľadajú, prípadne čo máme zmeniť aby bola pre používateľov užívateľsky príjemnejšia.

Bezpečnosť a ochrana práv

Vaše údaje, používame tiež na zaistenie bezpečnosti poskytovaných služieb, aby sme reagovali na nároky, ktoré boli voči nám uplatnené, pri konaniach pred štátnymi a inými orgánmi, ktoré kontrolujú našu činnosť, a aby sme vymáhali nároky, ktoré nám vznikli. Medzi kategórie tretích osôb, ktorým sprístupňujeme osobné údaje z týchto dôvodov, patria napríklad súdy, štátne a iné orgány príslušné na výkon kontroly nad našou činnosťou, na riešenie sporov alebo vykonávanie rozhodnutí, či naši právni a účtovní poradcova a audítori.

Právne základy

Vaše osobné údaje spracúvame na nasledovných právnych základoch:

Plnenie zmluvy á predzmluvných vzťahov – v prípade kúpy alebo rezervácie vstupeniek a zriadenia konta vernostnej zóny.

Súhlas – najmä v spojitosti so zasielaním komerčnej komunikácie o novinkách a aktuálnych ponukách, či pri iných formách marketingu. Každý udelený súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek odvolať, čo však nemá vplyv na zákonnosť spracúvania pred jeho odvolaním. Zo zasielania komerčnej komunikácie o novinkách a aktuálnych ponukách sa môžete odhlásiť TU , prípadne kliknutím na príslušný odkaz, ktorý sa nachádza v každom newslettri.

Plnenie našich zákonných povinností – pri uchovaní údajov o Vás a Vašej objednávke v našom účtovníctve alebo pri sprístupnení údajov štátnym a iným orgánom, ktoré vykonávajú dohľad nad našou činnosťou alebo ktoré riešia spory, či vykonávajú rozhodnutia.

Náš oprávnený záujem – pri zlepšovaní a personalizácii našich služieb, niektorých marketingových činnostiach, či v súvislosti s bezpečnosťou a ochranou práv, tak ako sme uviedli vyššie. V týchto prípadoch vždy starostlivo zvažujeme, či spracúvanie nebude predstavovať neprimeraný zásah do Vašich práv.

Tretie strany

Ticketware SE

Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému

Hlavná 23, 917 01 Trnava

IČO: 48 298 034

zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Po, vl. č. 10376/T

GOPAY s.r.o.

Poskytovateľ platobných služieb

Planá 67, 370 01 České Budějovice, ČR

IČO: 26 046 768

zapísaná v obchodnom registri Krajského súdu v Českých Budějovicích, oddiel: Sro, zn. C 11030

 

 

 

Cookies

Web používa cookies.

 

Ako Vaše údaje chránime

V súlade s požiadavkami platnej legislatívy vykonávame všetky potrebné bezpečnostné, technické a organizačné opatrenia, aby sme Vaše osobné údaje chránili. Elektronické údaje sú uchovávané v chránených databázach na serveri spoločnosti Ticketware, kde sú pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím. Všetky osoby, ktoré prichádzajú do styku s osobnými údajmi klientov majú povinnosť dodržiavať mlčanlivosť o informáciách získaných v súvislosti so spracovávaním týchto údajov.  

 

Ako dlho údaje uchovávame

V prípade kúpy a rezervácie vstupeniek, likvidujeme Vaše osobné údaje 30 dní po konaní podujatia, na ktoré ste si vstupenky kúpili. V prípade, ak si zriadite konto do vernostnej zóny, osobné údaje, ktoré súvisia s Vašim kontom uchovávame, kým máte konto zriadené, keďže sú nevyhnutné na to, aby sme vedeli pre Vás konto prevádzkovať. V prípade, ak používame Vaše osobné údaje za účelom doručovania komerčnej komunikácie na Vašu e-mailovú adresu alebo v iných prípadoch, kde ste nám udelili súhlas, uchovávame tieto údaje, kým nám príslušný súhlas neodvoláte. V prípadoch využívania Vašich údajov na základe nášho oprávneného záujmu, uchováme Vaše údaje, kým neodpadne dôvod ich spracúvania. Avšak nie vždy keď odpadne niektorý z dôvodov spracúvania musí nevyhnutne prísť k vymazaniu Vašich osobných údajov nakoľko tieto môžeme spracúvať aj na iný účel s iným právnym základom.

Aké sú vaše práva

V prípade, ak si uplatníte akékoľvek z nižšie uvedených práv, budeme Vás o vybavení Vašej žiadosti informovať do 30 dní odo dňa jej doručenia k nám. V odôvodených prípadoch môžeme uvedenú lehotu predĺžiť na 60 dní, o čom Vás budeme informovať. Ak si chcete Vaše práva uplatniť prosím, kontaktujte nás na nižšie uvedenej adrese. V prípade, ak si želáte Vaše osobné údaje vymazať, kliknite sem

Právo na prístup k údajom

Máte právo získať od nás potvrdenie o tom, či sa o Vás spracúvajú osobné údaje a v prípade, ak Vaše osobné údaje spracúvame, poskytneme Vám informáciu o tom, aké údaje o Vás spracúvame, za akým účelom, komu boli Vaše osobné údaje poskytnuté, či boli prenesené do tretej krajiny a ako dlho budeme Vaše osobné údaje uchovávať.

Právo na opravu

V prípade, ak máte za to, že spracúvame o Vás nesprávne osobné údaje, máte právo nás požiadať o ich opravu.

Právo na vymazanie (právo na „zabudnutie“)

Máte právo na vymazanie Vašich osobných údajov, v prípade ak sú splnené nasledovné podmienky a neuplatňujú sa zákonné výnimky: údaje a) už nie sú potrebné na účely, na ktoré sa získavali, b) odvoláte súhlas na spracúvanie Vašich osobných údajov, c) Vaše osobné údaje sú spracúvané na základe legitímneho záujmu našej spoločnosti a neprevažujú oprávnené dôvody na spracúvanie alebo namietnete spracúvanie za účelom priameho marketingu, d) osobné údaje sa spracúvali nezákonne.

V prípade, ak by boli Vaše osobné údaje zverejnené a Vy si uplatníte právo na vymazanie, vymažeme aj takéto zverejnené osobné údaje. Zároveň budeme informovať ostatných príjemcov Vašich osobných údajov, že ste si uplatnili právo na vymazanie a mali by teda  vymazať všetky odkazy na Vaše osobné údaje, ak to bude technicky možné so zreteľom na dostupnú technológiu a náklady na vykonanie týchto opatrení.

Právo na obmedzenie spracúvania

Máte právo požiadať o dočasné obmedzenie spracúvania v prípade, ak máte za to, že o Vás spracúvame nesprávne osobné údaje alebo vaše osobné údaje spracúvame nezákonným spôsobom.

Právo na prenosnosť údajov

Máte právo získať osobné údaje, ktoré o Vás spracúvame na základe súhlasu a/alebo zmluvy a sú spracúvané automatizovanými prostriedkami, a to v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte. Máte tiež právo preniesť tieto údaje k ďalšiemu prevádzkovateľovi. Ak je to technicky možné, prenesieme na Vašu žiadosť Vaše osobné údaje priamo k Vami zvolenému prevádzkovateľovi.

Právo namietať a automatizované individuálne rozhodovanie

Máte právo namietať z dôvodov týkajúcich sa Vašej konkrétnej situácie spracúvanie Vašich osobných údajov, ktoré je vykonávané na základe nášho oprávneného záujmu  vrátane namietania proti profilovaniu založenému na našom oprávnenom záujme.

Vždy máte právo namietať voči spracúvaniu Vašich osobných údajov ak sa tieto spracúvajú na účely priameho marketingu.

Podávanie sťažností

V prípade, ak sa domnievate, že spracúvanie Vašich osobných údajov je v rozpore s platnými právnymi predpismi na ochranu osobných údajov, máte právo podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, a to prostredníctvom kontaktných údajov uverejnených tu: https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk/node/148  

O nás a kontakt  

Prevádzkovateľom pri spracúvaní Vašich osobných údajov sme my:

 



VYHLÁSENIE POSKYTOVATEĽA PLATOBNEJ SLUŽBY

Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).

GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.

Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.

Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.

Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..

Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.


Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.

© 2011 - 2023 Mestské kultúrne centrum HC & Ticketware SE.
Všeobecné obchodné podmienky
Kino Úsmev Hlohovec používa softvér na predaj vstupeniek Ticketware.